24 Mart 2015 Salı

Clickmerkez'e Nasıl Üye Olunur? Resimli Anlatım

Merhaba arkadaşlar sizlere önceki yazılarımda internetten para kazanma yolları hakkında bilgiler vermiş ve yollar arasında en çok para kazandıran yöntemin satış ortaklığı olduğunu anlatmıştım.

Bu yazımızda ise sizlere satış ortaklığı yapabileceğiniz bir affiliate networku olan clickmerkeze nasıl üye olacağınız adım adım resimlerle destekleyerek sizlere anlatacağım.

Uzmanlar İnternetten Para Kazanmanın Sırrını Açıkladı ! 
Öğrenmek için Tıklayınız.

Clickmerkez Üyelik İşlemleri

1.Adım: İlk olarak yapmamız gerek http://www.clickmerkez.com/ adresine giriş yapmak ve karşımıza aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi bir sayfa geliyor.

Clickmerkez üyelik 1
2. Adım: Karşımıza gelen sayfada aşağıdaki resimde gördüğünüz sırasıyla "ÜYELİK" , "SATIŞ ORTAĞI(AFFİLİATE)" ve "SATIŞ ORTAĞI KAYIT" olmak üzere sırayla tıklıyoruz.

Clickmerkez Üyelik 2
3. Adım: Karşımıza aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi bir sayfa gelecek ve burada sizden istenen bilgileri eksiksiz ve doğru bir şekilde girin.

Clickmerkez Üyelik 3
4.Adım: İstenilen bilgileri eksiksiz ve doğru bir şekilde girdikten sonra "Sözleşme şartlarını ve koşullarını kabul ediyorum" kutucuğunu işaretleyin ve ardından " KAYIT OL" butonuna tıklayın.

5.Adım: Son olarak ilk başta kişisel bilgilerinizi verirken girmiş olduğunuz e-mail adresinize gidin ve üyeliğinizi onaylayın.

Bütün bu adımları tamamladıktan sonra artık clickmerkez hesabınız kullanıma hazır. Artık gerisi sizin iyi bir ürün bularak satış ortağı olmanıza kalıyor. Bol kazançlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...