23 Mart 2015 Pazartesi

Xticaret'e Nasıl Üye Olunur? Resimli Anlatım

Merhaba arkadaşlar sizlere internetten para kazanma yolları arasında en çok para kazandıran satış ortaklığı yöntemi ile internetten nasıl para kazanılır elimizden geldiğince anlatmaya çalışıyoruz. Bir önceki dersimizde sizlere satış ortaklığı ağları hakkında bilgiler vermiştim ve bu ağlar içerinde en güvenilir satış ortaklığı ağının xticaret olduğunu söylemiştim. Dilerseniz burayı tıklayarak bir önceki yazımızı okuyabilirsiniz.

Bu yazımızda ise satış ortaklığı ağları arasında Xticaret'e nasıl üye olacağınızı resimlerle destekleyerek size anlatacağım.

Xticaret Üyelik İşlem

1. Adım: İlk olarak www.xticaret.com adresine gidiyoruz ve sağ üst köşede bulunan "ÜYE OL" butonuna tıklıyoruz.

Xticaret Anasayfa
2. Adım: Üye ol butonuna tıkladıktan sonra karşınıza aşağıda resimde gördüğünüz gibi bir ekran gelecektir. Bu gelen ekranda sizden istenen bilgileri eksiksiz ve doğru bir şekilde yazmalısınız. Çünkü elde edeceğiniz kazançları almak için bilgilerinizin doğru olması gerekmektedir. Daha sonra "üyelik sözleşmesini okudum ve onaylıyorum" kutucuğunu işaretleyip "KAYIT OL" butonuna tıklıyoruz.

Xticaret Üyelik Bilgileri-1


Xticaret Üyelik Bilgileri-2
3. Adım: Bütün bu adımları yaptıktan sonra üyelik bilgilerinizde vermiş olduğunuz e-mail adresinize giderek üyeliğinizi onaylayıp aktifleştirmeniz gerekmektedir. Aşağıda gördüğünüz resim üyeliğinizi onaylayıp aktifleştirdikten sonra karşınıza gelmesi lazım.

Xticaret Üyelik Onay
4. Adım: Bütün bu adımları eksiksiz yaptıysanız eğer karşınıza aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi ödeme seçenekleri gelecektir. Sizlere bir önceki yazımda bahsettiğim gibi xticaret bir kereye mahsus 20 TL üyelik ücreti almaktadır. Şimdi karşımıza gelen sayfadaki ödeme seçeneklerinden hangisi bize uygun ise seçip, xticaret üyelik işlemini tamamlıyoruz.

Xticaret Ödeme Seçenekleri
Eğer en kısa sürede xticaret üyeliğinizin aktif hale gelmesini istiyorsanız, ödemeyi kredi kartı ile yapmanızı tavsiye ederim. Çünkü üyelik ücretini kredi kartı ile ödediğinizde hesabınız en geç 5 dakika içerisinde aktifleşmektedir.

Eğer havale ile ödemek isterseniz, hesabınızın aktifleşmesini 3 iş günü beklemeniz gerekir.

Paypal ile ödeme yaptığınız zaman da yine aynı şekilde xticaret hesabınız en geç 30 dakika içerisinde aktif hale gelecektir.

Şimdiden bol kazançlar...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...